środa, 3 kwietnia 2013

Dziękuję Wam!

Chciałabym podziękować moim czytelnikom za to, że często odwiedzają mojego bloga i za 406 odwiedzin! Nie wiedziałam, że ta stronka o MLP będzie przez was tak lubiana! Co w niej najbardziej lubicie? ;)
A i chciałabym jeszcze o coś was poprosić... Moglibyście komentować moje posty? Wiem, głupia prośba, no ale... Oczywiście nie musicie tego robić! Jak ktoś woli, to niech pisze komki. To trochę trudne, bo trzeba założyć konto na Google+, a to zajmuje sporo czasu, nie każdy chce zakładać. Próbowałam nawet zmienić opcje, aby wam ułatwić dodawanie komentarzy, lecz nie potrafię tego zrobić! Szkoda, bo komentowanie zajęło by kilka kucykowych sekund... No trudno, ale myślę, że znajdą się osoby, które po przeczytaniu tej wiadomości szczerze oceniały by pod postami tego bloga MLP. A może niektórzy mają już konto? A więc proszę was o komentowanie bloga, ponieważ to ułatwiło by mi prowadzenie go. Dlaczego? Już wyjaśniam: wiedziałabym, o czym chcielibyście tu czytać. Oczywiście możecie też pisać do mnie e-maile. Wasz wybór. To tyle i sorka, że się tak rozpisałam... xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz