czwartek, 25 kwietnia 2013

Z pamiętnika Rainbow Dash...

Hejka! Postanowiłam pisać pamiętnik, ale to trochę... No, dla jajogłowych... Po ostatnich wydarzeniach przecież mogę pisać pamiętniczek, żeby niczego nie zapomnieć, ale to, co się stało tamtego dnia... Tego po prostu żaden kucyk nie zapomni! A czego nie zapomni? Twilight Sparkle jajogłowa jest alicornem! Niebywałe, nadzwyczajne, niesamowite, co? Jak ją tak zobaczyłam to się na początku ucieszyłam, że mam nową koleżankę do latania (bez obrazy dla Fluttershy). Ale teraz? Ech... wcale nie jestem szczęśliwa. Ma mnóstwo obowiązków w Canterlocie, nie ma dla nas czasu i życie w Ponyville nie jest już tak fajne. Jest przecież teraz księżniczką. Tęsknie. Wszystkie tęsknimy za Twilight. I przysłała jeszcze liścik, oto on:

Miłe, że się odezwała, ale ja tęsknię bardziej! Cieszę się, że jej się powodzi. Pewnie jest baaardzo zajęta, ale skorzystam z jej zaproszenia. Mam nadzieję, że w końcu zrozumie jak bardzo boli mnie, że jej tu z nami nie ma... A i jeszcze jedno. Twilight bardzo szybko nauczyła się latać, widać należy się jej jeszcze jeden znaczek. OK, muszę lecieć (dosłownie) odpisać na jej list. Ciekawe, czy inne też dostały listy? No to pa, pa pamiętniku.

1 komentarz:

  1. Fajnie, że teraz mogę poczytać pamiętniczki...

    OdpowiedzUsuń