środa, 12 czerwca 2013

Moje prace, czyli fanarty

Tia... Postanowiłam dodać moje fanarty... Nie są one super extra udane, bo są to moje pierwsze prace... Drugi powód dlaczego mogą się wam nie podobać jest taki, że nie mam GIMPA, ale mam Painta. Na tym programie przetwarzanie nie jest łatwe i trzeba długo szukać, aby obrazek się udał. Z tych powodów proszę o wyrozumiałość.


Wykorzystałam tak zwane 'Pony Base', bo sama nie umiem rysować ciała kucyka. Na kartce to mi wychodzi na szczęście...  Tak więc to moje fanarty:




Mam nadzieję, że wam się choć trochę podobają... Starałam się...

INFO DLA WSZYSTKICH BEZ WYJĄTKU: JEŚLI CHCECIE MOŻECIE OCZYWIŚCIE PRZESYŁAĆ SWE PRACE W MAILU (ZNAJDZIESZ GO W 'KONTAKT'). MYŚLĘ, ŻE BĘDZIECIE MALOWAĆ I WYSYŁAĆ! ;) POWODZENIA!


Papatki, do zobaczenia jutro! ;)

3 komentarze:

  1. Rysunki są super ! Szczególnie Rainbow Dash :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi też się Dashie podoba, ale moje zdanie się nie liczy... Cieszę się, że tak uważasz. ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne ,ale ja uważam ,że lepsze są rysunki na kartce niż na kompie.
    (Czy RD to podmieniec?)

    OdpowiedzUsuń